Tusce nec iaculis risus hasellus nec sem sed tellus malesuada porttitor. Mauris scelerisque feugiat ante in vulputate. Nam sit amet ullamcorper tortor. Phasellus posuere facilisis cursus. Nunc est lorem, dictum at scelerisque sit amet, faucibus et est. Proin mattis ipsum quis arcu aliquam molestie. Tusce nec iaculis risus hasellus nec sem sed tellus malesuada porttitor. Mauris scelerisque feugiat ante in vulputate. Nam sit amet ullamcorper tortor. Phasellus posuere facilisis cursus. Nunc est lorem, dictum at scelerisque sit amet, faucibus et est. Proin mattis ipsum quis arcu aliquam molestie. Tusce nec iaculis risus hasellus nec sem sed tellus malesuada porttitor. Mauris scelerisque feugiat ante in vulputate. Nam sit amet ullamcorper tortor. Phasellus posuere facilisis cursus. Nunc est lorem, dictum at scelerisque sit amet, faucibus et est. Proin mattis ipsum quis arcu aliquam molestie. Tusce nec iaculis risus hasellus nec sem sed tellus malesuada porttitor. Mauris scelerisque feugiat ante in vulputate. Nam sit amet ullamcorper tortor. Phasellus posuere facilisis cursus. Nunc est lorem, dictum at scelerisque sit amet, faucibus et est. Proin mattis ipsum quis arcu aliquam molestie. Tusce nec iaculis risus hasellus nec sem sed tellus malesuada porttitor. Mauris scelerisque feugiat ante in vulputate. Nam sit amet ullamcorper tortor. Phasellus posuere facilisis cursus. Nunc est lorem, dictum at scelerisque sit amet, faucibus et est. Proin mattis ipsum quis arcu aliquam molestie.

Popis cvičení

BODY STYLING

55 min trvající kombinovaná lekce. Lekce se zaměřuje především na formování svalů celého těla. Po 20 - 30 min. aerobním bloku začíná posilovací část lekce, ve které se posilují hlavní svalové skupiny , často s využitím náčiní. Na závěr lekce se posilované svaly protahují. Vhodné pro začátečníky i pokročilé.

DANCE AEROBIC

Dlouhotrvající aerobní zatížení, lekce zaměřená na všestranný rozvoj pohybových schopností včetně koordinace v prostoru, určená pro vyspělé cvičence.

BOSU

Bosu (balanční pomůcka) je lekce balančního charakteru spojená s kardio cvičením, kde je kladen důraz na dosažení rovnováhy mezi jednotlivými svalovými skupinami, ale i na spalování. Vzhledem k nestabilitě je nutné udržovat rovnováhu při každé pozici. Touto snahou docílíte zapojení především hlubokých břišních, zádových svalů a svalů pánevního dna.

BOSU Core

Pomalá forma cvičení zaměřená na zlepšení stability, funkčnost středu lidského těla (tzv. core). V lekci jsou využívány pilatovy principy, principy jogy, fyzioterapie a rehabilitačního cvičení. Vhodný typ lekce i pro začátečníky.

POWER JOGA

Joga vycházející z klasické Hathajogy, přizpůsobená dnešním podmínkám. Jedná se o dynamické a silové cvičení spojující protahování a posilování.

FITBALL OVERBALL

Jednoduché cvičení s využitím balančních a posilovacích pomůcek Lekce začíná krátkým dynamickým zahřátím a pak následuje cvičení zdravotního charakteru, zaměřené na odstranění bolestivosti zad, posílení a protažení problematických svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů.

PILATES

Cvičební program aktivuje hluboký stabilizační svalový systém. Účinně zdokonaluje držení těla, protahuje páteř, tvaruje dlouhé a štíhlé svaly a formuje břicho.

PORT DE BRAS

Tanečně kondiční lekce zacílená na rozvoj pohybové koordinace a kontroly držení těla. Cílem je zlepšit schopnost správného zapojení hlubokých i povrchových svalových skupin. Vychází z pohybů klasického i moderního tance, protahuje zkrácené svaly a uvolňuje páteř.

Total Body Work (TBW); FUNKČNÍ POSILOVÁNÍ

tréninkový program kombinující nejnovější metody funkčního tréninku a posilování vlastní váhou. Lekce je založena na jednoduchých, ale účinných kombinacích cviků, při kterých zlepšíte svou kondici, posílíte svaly celého těla a zlepšíte jejich funkčnost. Lekce je vhodná i pro muže.

Kruháč

intenzivní posilovací lekce bez aerobních kroků a vazeb, vhodná pro všechny úrovně pokročilosti. Na několika stanovištích během hodiny posílíte a procvičíte svaly celého těla, využívají se cviky pracující s vlastní váhou těla tak i cviky s pomůckami jako např. činky, tyče, BOSU, step apod. Lekce je vhodná i pro muže.

FAT BURNER

Lekce charakteristická jednoduchým aerobním blokem prokládaným posilováním všech svalových skupin. Delší aerobní zatížení podporuje intenzivní spalování tuků, zlepšuje tělesnou kondici a pohybovou koordinaci.Často se využívá pomůcka “step”.

TAE-BO

TAE-BO je skupinová lekce, která využívá pohyby bojových umění. Tento účinný tréninkový program, zlepšuje svalovou sílu a vytrvalost a napomáhá k redukci tělesné hmotnosti. Techniky využívané v Tae-bo jsou vybírány tak, aby nebyla vynechána žádná svalová partie. Trénink je určen všem věkovým kategoriím, vhodný pro začátečníky i pokročilé. Lekce je vhodná i pro muže.

DYNAMIC JOGA

Na rozdíl od tradiční jogy je více zaměřená na tělesné cvičení a méně spjatá s duchovní filosofií. Hlavní pozornost je věnována uvědomění si vlastního těla, posílení a následné dynamické protažení celého těla.

AY FLY Power Training

moderní komplexní cvičební systém, který kombinuje prvky jógy, tance, rehabilitace, gymnastiky a vzdušné akrobacie.Cviky jsou prováděné na zemi a ve vzduchu ve speciální závěsné síti a posílíte jim svalové skupiny celého těla.

AY FLY Training Joga

Lekce, která spojuje moderní AY FLY a tradiční Jógu. Při jógových pozicích je využívaná plachta AY FLY jako podpora či pomůcka k efektivnějšímu cvičení.

AY FLY Training Pilates – v nízkých sítích

Cvičení Pilatesových cviků za pomoci plachty AY FLY, která je zavěšena těsně nad podlahou pomáhá dosáhnout lepších výsledků při cvičení podobně jako stroje Pilates reformers. Lekce je vhodná například i pro jedince, kteří trpí nevolností či strachem ve vyšších sítích.

JUMPING

Cvičení na trampolínkách, které zlepšuji fyzickou a psychickou kondici jednoduchým a zábavným způsobem. Základem je kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, balancování, a silových prvků. . Lekce je vhodná i pro muže.

Cvičení s dětmi v šátku

Komplexní poporodní cvičení, kdy dítě je k matce pevně a zdravě připoutáno šátkem či ergonomickým nosítkem (nutno si vzít vlastní). V lekci se prolíná cvičení typu Pilates, Hatha joga i kruhový posilovací trénink.